جدیدترین زیورآلات و شیک ترین سرویس های روز

زیبایی خود را با زیورآلات مارکدار ما دو چندان کنید و نگین درخشان مجالس باشید

جدیدترین زیورآلات و شیک ترین سرویس های روز

زیبایی خود را با زیورآلات مارکدار ما دو چندان کنید و نگین درخشان مجالس باشید

گوشواره Karisma

گوشواره Karisma
گوشواره Karisma از مدل های پر طرفدار زیورالات در تابستان-پاییز سال 2013 می باشد. این گوشواره از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گوشواره با سنگی که به زیبایی تراش خورده ، و نگین های ظریف به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد به همراه یک گردنی زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید .طرح و مدل نیمه اسپورت این گوشواره این امکان را فراهم می کند که هم در مجالس و هم با لباس های اسپورت بتوان از آن استفاده نمود. طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز از جنس طلای آن نمی باشد.

گل سینه پاپیون

گل سینه پاپیون
گل سینه پاپیون با طراحی مدرن و زیبا . دارای نگین های خوش تراش و خوش رنگ که به شکل متناسبی کنار هم قرار گرفته است ، زیبایی این گل سینه را دو چندان نموده است. مدل طراحی بسیار مدرن و همچنین مرواریدهای منحصر به فرد به کار رفته باعث می شوند این گل سینه به شما جلوه ای خاص ببخشد. هارمونی رنگ و دیزاین این محصول به گونه ای می باشد که با تمام لباسهای شب و رسمی قابل ست کردن است. این گل سینه باعث خواهد شد در تمام مهمانیها و مجالس متمایز از سایرین باشید. جنس و طراحی گل سینه به گونه ای می باشد که قابل تشخیص از مدل طلای آن نمی باشد. جنس این محصول استیل درجه 1 و رنگ آن ثابت می باشد

نیم ست Feminity

نیم ست Feminity
نیم ست Feminity دارای طرحی منحصر به فرد و شیک می باشد که چشم هر بیننده را جذب خود می کند. این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این نیم ست با مروارید و نگین های زیبایی که به تناسب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی نیم ست به گونه ای می باشد که هم در مجالس رسمی و هم در مجالس صمیمی قابل استفاده میباشد. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشدجنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.

دستبند نیلوفر

این محصول دارای شماره مجوز 1007705 و 9786005096248: ISBN میباشد

 

 


دستبند نیلوفر

یک دستبند فوق العاده شیک و پرطرفدار

ستاره ی تمام مهمانی ها و مجالس شما باشید

پر فروش ترین محصول سال 2013

طراحی تحسین بر انگیز، ظرافت خیره کننده

به روز باشید تا متفاوت شوید

تقدیم به خانم ها ی مشکل پسند

در مجالس و مهمانی دل ربایی کنید



قیمت : 10800تومان
قیمت : 9000
تومان


خرید پستی           خرید پستی



برای توضیحات کامل تر و دیدن ادامه عکس ها روی  ادامه مطلب کلیک کنید

...

..

.


  ادامه مطلب ...

گردنبند Iria

گردنبند Iria
گردنبند Iria با طرحی زیبا متشکل از یک قلب و پروانه با نگین های بسیار ظریف می باشد. این گردنبند بسیار زیبا از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گردنبند با نگین های متعدد به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد، جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد.

انگشتر اویدانس

انگشتر اویدانس
این انگشتر نگین دار در عین سادگی جزو مدل هایی است که همیشه مورد توجه بوده و طرح آن تکراری نمی شود. تک نگین این انگشتر با درخشش خود جلوه و زیبایی خاصی به انگشتان شما می بخشد. این انگشتر بسیار زیبا دارای 2 حلقه می باشد که هم در کنار هم و همچنین بصورت تکی قابل استفاده می باشند. طراحی این انگشتر زیبا برگرفته از طرحهای سال 1990 بوده و در عین کلاسیک بودن بسیار شیک و مدرن نیز می باشد. انگشتر اویدانس بهترین هدیه برای ابراز عشق به طرف مقابلتان میباشد!

عینک لوکس Hiva

عینک لوکس Hiva
عینک بسیار لوکس و زیبای Hiva ساخته شده از مرغوبترین مواد و متریال می باشد. تمامی قطعات استفاده شده در این محصول مطابق استانداردهای روز جهان میباشد که برای سلامت چشمان هموطنان ایرانی تهیه شده است. لنزهای به کار برده شده در این عینک آفتابی دارای دقت اوپتیکی و ظرافت بسیار و مقاومت بالا براساس استاندارد US FDA REG 21C FR801/410 می باشد. فریم ها توسط بهترین طراحان و از مواد مخصوص طراحی شده اند که بتوانند ضامن راحتی و همچنین مقاومت مکانیکی (برای محافظت لنزها از فشار خارجی) باشند. این عینک در 3 رنگ فریم طلایی، نقره ای و سفید عرضه شده است، در ضمن بسته بندی این عینک فوق العاده شکیل بوده و شامل دستمال، کیف مخصوص و یک جعبه بسیار شیک و زیبا می باشد که بسیار مناسب برای هدیه دادن است.

گوشواره Fiona

گوشواره Fiona
گوشواره Fiona از مدل های پر طرفدار زیورالات در تابستان-پاییز سال 2013 می باشد. این گوشواره از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گوشواره با سنگی که به زیبایی تراش خورده ، و نگین های ظریف به کار رفته مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد به همراه یک گردنی زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید .طرح و مدل نیمه اسپورت این گوشواره این امکان را فراهم می کند که هم در مجالس و هم با لباس های اسپورت بتوان از آن استفاده نمود. طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز از جنس طلای آن نمی باشد.

گردنبند فانتزی رها

گردنبند فانتزی رها
گردنبند فانتزی "رها" با طراحی بسیار ظریف و زیبا، که در قالب آشیانه دو پرنده دیزاین شده است. این گردنبند بسیار زیبا از جدیدترین مدلهای جواهرات در بین خانم های جوان می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گردنبند با دو پرنده که به زیبایی درجای خود قرار گرفته اند ، مناسب برای ست کردن در کنار لباس های فانتری و با طرح های شاد در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد، جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد




برای توضیحات کامل تر و دیدن ادامه عکس ها روی  تصویر محصول کلیک کنید