جدیدترین زیورآلات و شیک ترین سرویس های روز

زیبایی خود را با زیورآلات مارکدار ما دو چندان کنید و نگین درخشان مجالس باشید

جدیدترین زیورآلات و شیک ترین سرویس های روز

زیبایی خود را با زیورآلات مارکدار ما دو چندان کنید و نگین درخشان مجالس باشید

گوشواره پروانه نگین دار

گوشواره پروانه نگین دار
گوشواره پروانه نگین دار از مدل های پر طرفدار زیورالات در پاییز-زمستان سال 2013 می باشد. این گوشواره از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گوشواره با نگین های ظریف و رنگی به کار رفته مناسب برای استفاده در در کنار لباس می باشد . طرح و مدل نیمه اسپورت این گوشواره این امکان را فراهم می کند که هم در مجالس و هم با لباس های اسپورت بتوان از آن استفاده نمود. طراحی و جنس این محصول بسیار عالی بوده و قابل تمایز از جنس طلای آن نمی باشد. این گوشواره بی نظیر در 3 رنگ بنفش، آبی و یاقوتی ارائه شده است.

انگشتر Lovely

انگشتر Lovely
انگشتر Lovely با طرحی بسیار مدرن دارای نگین های بسیار زیبا و منحصر بفرد می باشد. مدل طراحی بسیار شیک انگشتر، و نگین های ظریف به کار رفته باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید. جنس و طراحی انگشتر به گونه ای می باشد که قابل تشخیص از مدل طلای آن نمی باشد. طراحی این انگشتر با مجموعه قلب های به کار رفته در آن، یکی از پرطرفدار ترین طرح ها در اروپا می باشد. این انگشتر بهترین هدیه برای کسی است که دوستش دارید و بهترینها را برای او می خواهید. جنس این محصول استیل درجه 1 و رنگ طلایی آن ثابت می باشد.

دستبند Bella

دستبند Bella
دستبند Bella با طراحی فوق العاده ظریف و نیمه کلاسیک روی دیگر دیزاین را نشان می دهد. نگین های درخشان و در عین حال بسیار ظریف که برای ست کردن با انواع لباس طراحی شده اند کار را تمام کرده اند. مدلی منحصر بفرد ویژه پاییز و زمستان 2013 که از روی مدل ایتالیایی آن طراحی شده است. این دستبند با طراحی ویژه خود و نگین های زیبایی که با درخشندگی و ظرافت بسیار بالا ساخته شده به سختی با طلا قابل تمایز است. این محصول با کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار شیک تهیه شده از Stainless Still استیل درجه یک با رنگ کاملا ثابت بوده که با بسته بندی شکیل و ضد ضربه برای شما ارسال می شود.