جدیدترین زیورآلات و شیک ترین سرویس های روز

زیبایی خود را با زیورآلات مارکدار ما دو چندان کنید و نگین درخشان مجالس باشید

جدیدترین زیورآلات و شیک ترین سرویس های روز

زیبایی خود را با زیورآلات مارکدار ما دو چندان کنید و نگین درخشان مجالس باشید

ساعت مچی طرح رویال

ساعت مچی طرح رویال
ساعت مچی طرح رویال ساعتی زیبا و متفاوت ویژه خانم های با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی hayuxi تاکنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در آسیا بوده و طراحی صفحه این ساعت از طرح های برگزیده می باشد. این ساعت اسپورت و استثنایی با بند سفید در دو رنگ نقره ای و طلایی مکمل لباس و زیبایی شما می باشد.

انگشتر مروارید و پروانه

انگشتر مروارید و پروانه
انگشتر مروارید و پروانه دارای یک مروارید بسیار زیبا و دو پروانه مزین به نگین های ظریف و در عین حال بسیار منحصر بفرد می باشد. مدل طراحی انگشتر و نگین های متعدد به کار رفته و فوق العاده زیبا باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید. طراحی این انگشتر ترکیبی از مدرنیته و طرح های کلاسیک کمپانی شانل بوده و نمای خاصی به دستان شما می دهد. این مدل بی نظیر یکی از 3 طراحی برتر جواهرات در اروپا می باشد که طرفداران زیادی بین Designer ها دارد. جنس این انگشتر استیل stainless still بوده و دارای رنگ ثابت می باشد.

انگشتر Divine

انگشتر Divine
انگشتر دیواین با طرحی جدید و متفاوت روی دیگر طراحی زیورالات را نشان می دهد. مدل طراحی بسیار ویژه انگشتر، با یک نگین درشت و تراش خورده در مرکز و نگین های ظریف به کار رفته در اطراف باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید. جنس و طراحی انگشتر به گونه ای می باشد که قابل تشخیص از مدل طلای آن نمی باشد. طراحی نگین مرکزی این انگشتر یکی از پرطرفدار ترین طرحها در سال های اخیر اروپا می باشد. این انگشتر بهترین هدیه برای کسی است که دوستش دارید و بهترینها را برای او می خواهید. جنس این محصول استیل درجه 1 و رنگ طلایی آن ثابت می باشد.

نیم ست harmony

نیم ست harmony
نیم ست harmony با طراحی فاخر و چشم نواز خود نگاه هر بیننده را جذب خود می کند. این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. طراحی این نیم ست الهام گرفته از فرهنگ های مختلف بوده و با جلوه خاص خود یادآور شکوه و عظمت می باشد. طراحی نیم ست به گونه ای می باشد که در مجالس رسمی و مهمانی های خاص قابل استفاده بوده و قطعا شما با این نیم ست در تمام مجالس و مهمانی ها متمایز از بقیه خواهید بود. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد. جنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.