جدیدترین زیورآلات و شیک ترین سرویس های روز

زیبایی خود را با زیورآلات مارکدار ما دو چندان کنید و نگین درخشان مجالس باشید

جدیدترین زیورآلات و شیک ترین سرویس های روز

زیبایی خود را با زیورآلات مارکدار ما دو چندان کنید و نگین درخشان مجالس باشید

گردنبند مونالیزا


گردنبند مونالیزا
گردنبند مونالیزا با طرحی بسیار مدرن و زیبا متشکل از چندین نگین بسیار ظریف می باشد. این گردنبند بسیار زیبا از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. این گردنبند با نگین های ظریف به کار رفته و مدل منحصر به فرد خود مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد، جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ کاملا ثابت می باشد.

نیم ست love me

نیم ست love me
نیم ست love me با طراحی منحصر به فرد خود چشم هر بیننده را جذب خود می کند . این نیم ست شامل گردنبند و گوشواره می باشد که استفاده از آنها در کنار هم می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. طراحی این نیم ست برگرفته از مدل های ایتالیایی بوده و مناسب برای استفاده در مجالس و مهمانی ها می باشد . نوع طراحی مدرن و نحوه استفاده از صدف واقعی در قلبها این نیم ست را از بقیه زیورالات متمایز می کند. این نیم ست هدیه ای بی نظیر و استثنایی برای آنکه دوستش می دارید و بهترین را برای او میخواهید می باشد. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و قابل تمایز از طلا نمی باشد جنس این نیم ست استیل درجه 1 ( Stainless Still ) است و دارای رنگ ثابت می باشد.

انگشتر تک نگین لیزا


انگشتر تک نگین لیزا
انگشتر تک نگین لیزا با طرحی جدید و متفاوت روی دیگر طراحی زیورالات را نشان می دهد. مدل طراحی بسیار ویژه انگشتر، با یک نگین بسیار درشت و تراش خورده در مرکز باعث می شود این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید. جنس و طراحی انگشتر به گونه ای می باشد که قابل تشخیص از مدل طلای آن نمی باشد. طراحی نگین مرکزی این انگشتر یکی از پرطرفدار ترین طرحها در سال های اخیر اروپا می باشد. این انگشتر بهترین هدیه برای کسی است که دوستش دارید و بهترینها را برای او می خواهید. جنس این محصول استیل درجه 1 و رنگ طلایی آن ثابت می باشد.

انگشتر versace نگین دار

انگشتر Versace نگین دار پرطرفدارترین مدل انگشتر از برند بزرگ دنیای مد، کمپانی Versace می باشد. مدل طراحی انگشتر و نگین های متعدد به کار رفته باعث می شوند این انگشتر در دستان شما جلوه ای خاص داشته و به زیبایی بیش از پیش دستان شما کمک نماید.جنس و طراحی انگشتر به گونه ای می باشد که قابل تشخیص از مدل طلای آن نمی باشد. این انگشتر بهترین هدیه برای کسی است که دوستش دارید و بهترینها را برای او می خواهید. جنس این محصول استیل درجه 1 ( Stainless Still ) و رنگ آن ثابت می باشد، این محصول در 2 رنگ طلایی و نقره ای می باشد.